Folyamatosan gyűjtöm a témákat, ötleteket szóval remélem hamarosan beindulhat a szekér. A sablonnal és a blog.hu-s motorral még fennállnak bizonyos problémák, de remélem rövid időn belül belejövök mindenbe.

És akkor most egy kicsit másról...

6-7 év után újra megnéztem az Egy makulátlan elme örök ragyogását. Igazából nagyon fiatalon láttam először és nem is igazán figyeltem oda rá, így érhtető volt hogy a végére fogalmam se volt miről is szól ez a katyvasz. Most így 21 évesen nem hogy érterm, de már át is éreztem azt a zavaros, szűrőkkel, lehetetlen fordulatokkal telepakolt jelenséget amit szerelmnek hívnak. Régen gondolkotam el filmen úgy, mint ezen. Mindenképpen szeretnék még bővebben elmélkedni róla, mert valahogy most ez teszi ki a mindennapjaimat. Na aludjatok jól, térjetek be rendszeresen!

A bejegyzés trackback címe:

https://lavmitendor.blog.hu/api/trackback/id/tr435445437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása